Leuk karretje


Eind deze week komt de 2008 Aston Martin DBR9 binnen in de Gulf kleuren. Het gaat om het presentatiemodel van #009. Gelimiteerd tot 2500 stuks, geproduceerd door AutoArt in de schaal 1/18.
Een keertje wat anders als de vertrouwde groene DBR9 !

Klik hier om te bestellen.
Vitrines
Regelmatig wordt mij gevraagd waar ik die grote vitrines heb aangeschaft. Destijds toen ik de winkel begon ben ik op zoek gegaan naar de goedkoopste die ik kon vinden en kwam terecht in Asperen, bij Leerdam. Daar zit een bedrijf genaamd Siletsy. Behalve dat ze goedkoop zijn hebben ze ook een groot assortiment wat te bezichtigen is en een uitstekende service. Gratis bezorgen vanaf euro 200,-. Een beetje vitrine kost meer als 200,- dus gewoon lekker thuis laten bezorgen. Dan is de bouwpakket uitvoering van een vitrine ook nog eens een stuk goedkoper als een kant en klare en deze zijn vrij snel en makkelijk in elkaar te zetten.
Het is ook de moeite om eens gewoon langs te gaan in Asperen want ze bieden heel veel glaswerk, presentatie artikelen. Dit is in ieder geval de website.
www.siletsy.nl
Leuk karretje Leuk karretje Reviewed by GPworld on juni 23, 2008 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.