Ayrton Senna kalenders

Je koopt nietsvermoedend bij je vaste leverancier kalenders in voor 2009 van Ayrton Senna, Michael Schumacher, Lewis Hamilton en Valentino Rossi. Krijg je ineens onderstaand bericht in je mailbox vanuit Brazilie. Zoek het lekker uit, zou ik zeggen. Moet je bij de fabrikant zijn en zorgen dat dit niet in de handel komt ipv achteraf bij mij aankloppen. Als hij mijn voorraad overkoopt haal ik ze wel van mijn website af. Dus bestel nog snel een kalender van Senna voor het helemaal niet meer gaat. Klik hier!

As per mine understanding, you are launching a 2009 Calendar, using Senna´s image, to sell at GPWorld.

If my understanding is correct, please note that the usage of Ayrton Senna´s image implies in royalties’ payment to Instituto Ayrton Senna, that is the owner of those rights. Our previous product approval is also required.
As it seems that the product is already available to general public, I kindly as you to contact me as soon as possible.

Many Thanks and Best Regards.

Mauro Gutierrez Ratto
Instituto Ayrton Senna
mratto@ias.org.br
www.senna.org.br


Kimi Raikkonen - Ferrari 200th win.
Dit jaar komt de 200ste overwinning van Ferrari uit in de schaal 1/18. Kimi Raikkonen, GP China.
Klik hier voor hi-res foto 1, en klik hier voor hi-res foto 2.
En het belangrijkste, klik hier om alvast te bestellen. Tot op heden weinig reserveringen, dus is ook weinig voorraad straks. Dus ook svp geen scheve gezichten als model snel is uitverkocht.

Op ebay had iemand het lef om 119,- engelse ponden te vragen voor onderstaand eigen bouwwerk. Het ziet eruit alsof een kleuter dit schitterende diorama heeft gemaakt van Michael Schumacher:
Ayrton Senna kalenders Ayrton Senna kalenders Reviewed by GPworld on juli 23, 2008 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.