Valentino Rossi helmpjes

Terwijl de gpworld website er weer uitligt toch even hier nieuwe afbeeldingen van 3 nieuwe Valentino Rossi helmpjes in de schaal 1/8 die Minichamps van plan is (ooit) nog uit te brengen.

Het beleid bij Minichamps is ongeloofelijk mbt de uitleverdata. Bijna alles wat ze aankondigen komt maanden tot soms jaren later uit als aangekondigd. Maar wie wordt er uiteindelijk op aangesproken......de winkelier. De meeste mensen begrijpen dat de winkel alleen maar een doorschuifluik is van fabrikant naar consument en daardoor afhankelijk van de fabrikant maar sommigen hebben het idee dat ik zelf de fabrikant van de spullen in de winkel ben en het maar blijf uitstellen. Voor de duidelijkheid, als ik geen spullen heb kan ik ook niets verkopen!

En ja, ook ik vraag me steeds af waarom Minichamps, wanneer Alonso er al een half seizoen op heeft zitten bij Renault, ze met de McLaren van het jaar ervoor uitkomen. In ieder geval niet om de verkooprecords te verbreken! Als iemand aan mij vraagt om het nieuwe model van Alonso en ik kom met de gloednieuwe Minichamps McLaren voor de dag denken ze dat ik niet spoor!
Valentino Rossi helmpjes Valentino Rossi helmpjes Reviewed by GPworld on juli 17, 2008 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.