Minichamps Lamborghini Gallardo


Vandaag komt het één en ander aan nieuwe spullen binnen. Het is rustig met Minichamps en F1 op het moment.

Ten eerste komt er vandaag een canvas van Lewis Hamilton binnen. 30x90 cm. Klik hier om te bestellen.

Daarnaast ontvangen we de Mercedes CLS, in the white edition lijn van Minichamps. Klik hier om te bestellen.
Diverse Ford Focus rally modellen komen binnen en opnieuw komt het 1/18 model van Robert Kubica 2007 weer binnen.

Minichamps volgende week:

Volgende week komt het 1/43 model van Hamilton 1st podium binnen. Klik hier voor info/ bestellen.
Tevens komt de Lamborghini Gallardo van de Minichamps white line binnen. Klik hier om te bestellen.
In het laatste half jaar ben ik constant gestalkt door iemand wanneer Bruno Senna 1/18 Ferrari model nou eindelijk uit zou komen en hoe graag die deze wilde hebben. Dan is het model eindelijk binnen, is meneer niet thuis. Dus met andere woorden hoogstwaarschijnlijk ergens anders gekocht. Weer een goede reden om weer strakker te zijn met aanbetalingen om dit soort gezeur te voorkomen. Dus voor de mensen die nog steeds verbaasd reageren als ik om een aanbetaling vraag is dit dus de reden.

Voor de internet bestellingen geldt precies hetzelfde. Iemand besteld bijvoorbeeld nu de Valentino Rossi Assen motor, die krijgt meteen het geldbedrag en de kosten op het scherm. Bij geen betaling is het simpelweg ook geen reservering en doe ik er niets mee. Ik heb nu ondertussen al ongeveer 25 onbetaalde internetreservingen van klanten voor dit model. Ik ben toch niet gek en ga niet 25 stuks extra bestellen om dan vervolgens te horen dat ze geen interesse meer hebben (ergens anders gekocht), gestopt zijn met verzamelen (ergens anders gekocht), geen ruimte meer hebben in de kast (geen geld meer) of gekregen van iemand (dus ook ergens anders gekocht).

Gelukkig is de lijst met betaalde motorfietsen een stuk langer, die krijgen samen met de vaste klanten uiteraard voorrang.

Als ik bij Hans Anders een bril ga bestellen, moet ik ook aanbetalen. Op goed vertrouwen gaat gewoon niet meer.

Een klant van me werkt in de Porsche Supercup klasse, wat vaak in dezelfde paddock staat als de GP2 klasse. Deze jongen heeft het model meegenomen en gaat proberen deze te laten signeren door Bruno Senna. Leuk voor in de privé collectie! Twee Supercup races zijn er nog te gaan, Spa en Monza. Dus 2 kansen.

Dit weekend in Donington de eerste Superleague race. Mij benieuwen, weer een nieuwe klasse. Dit keer wel met V12 motoren wat erg goed klinkt. We zullen wel zien hoe een race eruit gaat zien met afbrekende vleugels en met auto's die tijdens het testen vanwege overhittingsproblemen niet langer als 5 ronden konden rijden! Als het wat is ben ik in Zolder van de partij, de 3e race is dat.
Minichamps Lamborghini Gallardo Minichamps Lamborghini Gallardo Reviewed by GPworld on augustus 29, 2008 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.