Arie Luyendijk


Op de website van Exoto staat 1989 Nissan 89C van Arie Luyendijk aangekondigd in de schaal 1/18. Met deze auto nam Arie deel aan de 24 uren van Le Mans in 1989. Helaas als iets op de website van Exoto staat, moet er ongeveer 5 jaar bij opgeteld worden voor het model daadwerkelijk uitkomt. Misschien in dit geval niet omdat deze als "in stock" vermeld staat. We zien het wel!

Raar eigenlijk, praktisch elke schaalmodellen fabrikant komt stukken later uit met de artikelen als aangekondigd. Is dat nou zo moeilijk om iets aan te kondigen en een juiste richtdatum op te geven. Een maandje mis, oké. Door problemen 2 maanden mis, ook nog oké. Maar bij Exoto en Minichamps zitten ze soms 4 jaar mis! CMC kan er op zijn beurt wat van, maar ook Hotwheels, GreenLight missen vaak de boot. Zo kondigd GMP in mei aan om een dashboard van Ferrari uit te brengen in schaal 1/6. Leverbaar vanaf september 2008. We zitten nu in november, het enige dashboard wat ik heb zit in mijn eigen auto.
Hamilton kampioen, dus reden weer voor een nieuw boek. Volgens mij boek nummer 9. Daar ik de vorige 8 boeken aan de straatstenen niet kan slijten, komt nummer 9 er bij mij niet in! Als er iemand is die dit boek wilt hebben, kan deze op bestelling worden geleverd. Het valt me zo en zo op, in tegenstelling tot wat iedereen denkt dat Hamilton spullen niet goed verkopen. McLaren fans wel, heel veel zelfs maar Hamilton fans.....nauwelijks. Als McLaren fan kies je je model eerder van Hamilton als Kovalainen, maar voor de rest merk ik er weinig van die echt fan van Hamilton zelf zijn en daar alles van sparen.

Belgie gesloten? Kom naar GPworld!
Nogmaals voor onze Zuiderburen. In plaats van je thuis te vervelen vandaag, GPworld, op 20 minuten vanaf Antwerpen, is gewoon open vandaag!
Arie Luyendijk Arie Luyendijk Reviewed by GPworld on november 11, 2008 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.