Bobby D
Dit weekend start ook de IRL serie het 2009 seizoen. Voor zover ik weet kunnen we op normale tv de verrichtingen van Bobby D niet volgen dus zit deze jongen zondagavond om 20.45 uur paraat achter de computer op http://www.indycar.com/. Daar hebben ze een livestream.
Binnenkort komt ook de 2009 Bobby D pet uit. Ik weet nog niet wat deze precies gaat kosten (weet de inkoopprijs nog niet) Dus even afwachten.
Het grote Ferrari F92A - Tameo 1/43 - project maakt ook vorderingen in huize GPworld. Niet eens zoveel is verknald en ik ben ook maar 1 onderdeeltje kwijtgeraakt dus het kan ermee door!
Bobby D
Reviewed by GPworld
on
april 02, 2009
Rating:
Reviewed by GPworld
on
april 02, 2009
Rating:
