BrawnGP team cap


Vandaag komt de BrawnGP teamcap binnen. Klik hier om te bestellen. Beperkt leverbaar en weinig vertrouwen in dat ik weer makkelijk bij kan bestellen.

Verder komt er niets binnen van BrawnGP. Voor de tweede keer geen beloofde Jenson Button petjes. De eerste keer besloot de importeur om alvorens GPworld te leveren alles mee te nemen naar Monaco. Na Monaco zouden de caps geleverd worden. Compleet uitverkocht daar, dus geen caps. Deze week zouden ze dan binnen moeten komen. Nu weer niet omdat BrawnGP zelf alles mee naar Silverstone neemt. Na Silverstone dan uitlevering in Nedrland. Schiet lekker op allemaal.

Nu heb ik in ieder geval de Jenson Button cap van mijn site gehaald om niet nog meer bestellingen te krijgen. Het zal me niets verbazen als straks weer het bericht komt dat ze in Silverstone alles verkocht hebben. De bestellingen die ik al had worden dan zo spoedig mogelijk (ooit) uitgeleverd.

Kleding en petjes, het is al jaren een bron van frustratie. Bestellingen worden maar half geleverd, duurt lang, constant bellen waar de kleding blijft. Ik krijg gewoon netjes emails met aankondigen om het nu te bestellen......als ik het dan bestel dan komt het niet. Een duidelijk antwoord wanneer het komt krijg ik niet, dus kan ik ook geen antwoord naar de klant geven. Bij iedere bestelling voel je jezelf weer voor joker staan. Het erge is dat dit jaar de verkoop van de kleding ook nog eens dramatisch is, dus kost het ook nog eens geld. Zoals het er nu voorstaat doe ik volgend jaar geen kleding meer. Hier heb ik geen zin meer in.
Vorige week kwam de email van de leverancier met het bericht: Next week available: Gilles Villeneuve's Ferrari 126CK uit 1981 geproduceerd door Brumm in de schaal 1/43. Het grappige is, dat de kap er van afgenomen kan worden. Drie varianten komen er binnen, bovenstaande zonder rijdersfiguur, één uitvoering met rijdersfiguur met helm op en een uitvoering van Gilles zonder helm. Klik hier voor het overzicht.

Echter als die leverancier een mail stuurt met "available next week" leert de ervaring ons dat het 2 weken tot een maand nog normaal duurt. Ook een manier om bestellingen los te kweken.

Doel van vandaag: nieuwe vitrinekast in elkaar timmeren en een wat duidelijker antwoord als "huh, ikweenie, tja, geen idee,zit eraan te komen,zal niet zo gek lang meer duren, het zou ook best eens juni kunnen worden(terwijl het al juni was)" te krijgen wanneer de 1/18 Norev Merksteijn Porsche komt die was aangekondigd voor mei. Ik was ervan overtuigd dat we het over 2009 hadden........


BrawnGP team cap BrawnGP team cap Reviewed by GPworld on juni 10, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.