Merksteijn Porsche tijdelijk uitverkocht

Eigenlijk had ik op voorhand nog niet eens zo gek veel bestellingen voor de 1/18 Norev Merksteijn Porsche. Daarop was ook mijn aantal wat ik besteld had gebasseerd. Maar wat er gisteren gebeurde.......Zo ben je een dagje weg en rond een uur of 10 's avonds bekijk ik wat er aan bestellingen is binnengekomen op de website.

Blijkbaar op een regenachtige, druilige dag besluit iedereen maar achter de computer te kruipen want alleen al van de Merksteijn Porsche zijn er gisteren een stuk of 30 besteld. Lekker dat na een rustige periode toch wel iedereen GPworld weet te vinden maar voor deze mensen voorlopig een mededeling: Sorry, maar zoveel heb ik er niet staan. Dat is moeilijk van te voren in te schatten, ik wil bijvoorbeeld ook niet met 30 stuks blijven zitten. Aan een aantal vaste, goede klanten in ieder geval al gevraagd of ze het erg zouden vinden om bij de 2e levering te zitten. De meeste maakt dat niet uit, als het model maar komt. Dat lijkt me niet zo een probleem.

Verstappen is dus nog steeds hot blijkt wel. In ieder geval, vandaag ga ik er achterheen om te kijken hoe snel ik mijn tweede levering hier kan krijgen om zodoende toch nog vlot de kast van iedereen te vullen.

Gisteravond was na de geweldige 24uren en de fantastiche MotoGP race ook de Nederland 1 Le Mans documentaire wel leuk. Nu alvast weer een kijkerstip. Komende zaterdagavond om 21.00 uur op National Geographic Channel:

NASCAR: Racing To America: Villeneuve And Franchitti
Supercoureurs Dario Franchitti en Jacques Villeneuve stellen hun talent en ervaring op de proef in de meedogenloze wereld van de NASCAR.
Merksteijn Porsche tijdelijk uitverkocht Merksteijn Porsche tijdelijk uitverkocht Reviewed by GPworld on juni 15, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.