Stil

Het is stil met de nieuwe handel. Weinig nieuwe aankondigingen of verassingen.

Ik kan wel melden dat dit jaar de best verkocht pet die van Robert Kubica is. Dat dankzij de vele Polen hier in de buurt die aardbeien plukken. Die mannen komen hier bij de boerderijen aangereden waarbij je een rij dikke auto's ziet staan, Audi's, BMW's en Mercedessen. Hard werken doen ze en 's avonds sta je achter ze in de rij bij de supermarkt terwijl ze liters bier en chips afrekenen. Normaal eten en drinken zie je ze niet kopen alleen bier en chips.

Vaak krijg ik opmerkingen in de winkel dat de Minichamps modellen altijd gelimiteerd zijn op een raar aantal: Limited Edition, 2244 stuks of 2196 stuks. je vraagt je af, waarom geen 2300 dan? Wat ik mij heb laten wijsmaken is dat het aantal bijvoorbeeld zoals hierboven exact deelbaar is door 6. Dus 6 exemplaren in een klein doosje en een x-aantal van die doosjes in een grote omdoos. Dit Klopt bijna altijd......Alleen de Rossi Abarth motor 10999 stuks ben ik nog niet helemaal uit.
Dit weekend is de SuperLeague op Zolder. Zelf ben ik zeker van de partij op zondag. Dit jaar is het programma ook uitgebreider als vorig jaar. Dus ook Dutch SuperCar in het programma en de EuroBoss rijdt meer. Slechter weer als vorig jaar is onmogelijk (denk ik) dus het zal wel een leuke dag worden!

Ander nieuws is dat de chef helemaal in z'n nopjes is met de nieuwe knuffel.
Stil Stil Reviewed by GPworld on juli 14, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.