Nog een FIAT 500

Bovenstaande afbeelding is de FIAT500 van Michael Schumacher, van het Ferrari VROOOOM 2008 Ski evenement. Om eerlijk te zijn herken ik niet zo de helm van Schumacher in de auto terug. Maar toch een leuk model. Net als de Raikkonen versie is ook deze in de schaal 1/18 en geproduceerd door Norev. Klik hier om te bestellen.

Ondanks dat in de etalge schaalmodellen te zien zijn. Duidelijk aangegeven is GPworld met reclame uitingen gerelateerd aan de racerij. Als je dan binnenstapt en vraagt of we ook hamers verkopen, dan spoor je niet. Maar uitgelegd dat hij vermoedelijk zoiets bij een Gamma kan kopen, of probeer het eens bij de bloemist aan de overkant. Maar misschien wilde hij wel gaan timmeren met een Exoto model. Toch gemiste opbrengsten dan.
Ieder jaar is het weer opnieuw onduidelijk of er een nieuw jaaroverzicht op DVD gaat komen. Vroeger was het altijd duidelijk, eind van het jaar kwam de engelse firma Duke met het jaaroverzicht. De laatste jaren heeft Duke hem niet meer uitgebracht maar andere maatschappijen; LionsGate (2007) en 2Entertain Video (2008). Het goede nieuws is dat er in ieder geval een 2009 DVD gaat komen, distribiteur nog niet bekend. Daarnaast lijkt het erop dat ze ooit heel misschien ook wel oudere jaren gaan uitbrengen op DVD. Ondanks dat iedereen ze al gekopieerd van VHS of gedownload heeft, zal het toch gaaf zijn om orginele jaaroverzicht DVD's te hebben.

Het bericht van FOM, Formula One Management LTD:
We can confirm that Formula One Administration Limited are again producing an end of Season Review for home video release. “the Official Review of the 2009 FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP”.

Apart volk daar bij FOM. In 2005 kwam er een bericht dat je de VHS banden of DVD's op je website alleen maar mocht benoemen zoals bovenstaande titel. Zelfs de kleine letters en hoofdletters was belangrijk. Meteen een probleem want zo een lange artikel omschrijving past niet eens op de website. Lijkt mij wat ver gezocht wat Bernie wilt. Ik kan het verkeerd hebben maar ik koop die dvd's in, betaal ervoor wat mij op dat moment eigenaar maakt. Dan mag ik toch zelf weten hoe ik mijn artikel benoem? "Grote Prijzen van 2009 DVD", ofzoiets.

Nog gekker was het FOM bericht dat blijkbaar de licentie van Duke met betrekking tot alle VHS videobanden verlopen was en daarom niet meer verkocht mocht worden. SVP alle VHS banden van website afhalen.

Dus je koopt eerst de banden in, de rekening betaald en dan vervolgens mag je ze niet verkopen. Kan ik dan mijn geld terug krijgen?

Volgens mij is er nergens een website geweest die zich aan deze "reglementen" heeft gehouden. Nooit meer wat van gehoord ook.

Nog een FIAT 500 Nog een FIAT 500 Reviewed by GPworld on oktober 15, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.