Inwijden van kleding en Rossi uiteraard

Alsof er dit weekend nog niet genoeg van Valentino Rossi over de toonbank is gegaan is het ook volgende week weer feest. Hieperdepiep Hoera! Volgende week komt de 2002 Valentino Rossi 1st win MotoGP set uit. Ook deze is weer vrij zeldzaam: 4164 stuks. Klik hier om te bestellen.
Ook komt volgende week de 1951 Alfa Romeo 159 uit van Sanesi Consalvo. Geproduceerd door Minichamps in de schaal 1/43. Daarnaast komt het schaalmodel uit van first win Robert Kubica uit in de schaal 1/43. Behalve dat het een feestmodel voor Kubica is, kan je stellen dat dit een model van de eerste en direkt ook van de laatste overwinning van BMW Sauber is. Dat is helemaal uniek! Het gaat om de Montreal 2008 BMW Sauber F1.08. Klik hier om te bestellen.
Aanbieding voor dit weekend: Voor dit weekend hebben we een super aanbieding voor de Renault F1 2009 T-shirtss. Van euro 39,95 voor euro 15,00 Alleen geldig op zaterdag in de winkel en tot maandag op de website. Geen reserveringen maar gewoon kopen of bestellen en direkt betalen. Voor de op voorraad zijnde maten zie website.
Geen geld toch? De bijhorende pet alleen dit weekend voor maar euro 12,50 ! Niet dringen en maar één per klant (of meer)
Apart volk zit er soms tussen. Stel: Iemand geeft een lijst met de spullen die hij wilt afnemen zodra ze uitkomen. Zo gezegd zo gedaan, gebeurt wel vaker. Dan is zijn Alex Barros motor binnen, beweert hij dat hij die niet wilt hebben ondanks dat die op zijn lijst stond. De verklaring van die man is dat wat op de lijst staat niet zeggen dat hij het ook daadwerkelijk wilt hebben. (inmiddels ben ik er bij hem 2x ingetuind) Wat is dan het nut van (inmiddels in prullebak bivakerende) lijst? De beste man was ook van mening dat hij op de manier waarop ik werk ook wel een winkel zou kunnen beginnen (wat let je, toi toi toi!), want ik doe niet meer als bestellen en doorleveren. Tja, is dat niet het hele concept van iedere winkel? De laatste tussenstop tussen groothandel/ leverancier naar de consument toe? Moet ik de artikelen eerst zelf een jaartje in mijn verzameling zetten, moet ik een T-shirt eerst een paar keer dragen voordat ik het verkoop? Wat wordt er nog meer verwacht?

Dus mocht je me in de winkel aantreffen met F1 kleding, dan ben ik voor deze meneer de kleding aan het inwijden en als je bestelde model niet aanwezig is, staat die thuis in de kast te pronken.
Inwijden van kleding en Rossi uiteraard Inwijden van kleding en Rossi uiteraard Reviewed by GPworld on november 14, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.