Milka Duno's top weekend

Wat een mooie chaotische F1 race. Kunnen we niet elke race de baan onder water zetten? Van de winter dacht ik nog dat Schumi het wel eventjes zou doen en had ik Button bij McLaren al afgeschreven. Voorspellingen zal ik in het vervolg wel voor me houden.
In Long Beach heeft Milka Duno ook net nipt naast de overwinning in de IndyCars gegrepen. Deze meid is heel het weekend bezig geweest het veld op te jagen. In de eerste training 8,1 seconden langzamer, de tweede training 16,6 seconden langzamer, de derde training 9,2 seconden langzamer (pakt ineens 7 seconden dus!) en met de kwalifikatie helaas niet gereden vanwege handling problemen maar in de race weet ze dan toch maar net achter Helio Castroneves te eindigen!
Van het weekend is het boek van Jo Ramirez binnen gekomen. Op zich is dat niet zo spectaculair aangezien dit boek al een jaar of 4 geleden als hardcover is uitgekomen. Dit maal is dit boek (wat mij betreft één van de beste autosportboeken van de laatste 5 jaar) uitgekomen als paperback voor slechts 14,95.

Voor die paar euro kun je dit super boek niet laten liggen! Klik hier voor meer info/ bestellen.
Milka Duno's top weekend Milka Duno's top weekend Reviewed by GPworld on april 19, 2010 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.