The Ferrari Phenomenon



Nieuw in de winkel is het boek van Colin Chapman – The innovator. Vers van de pers is dit boek in het Engels geschreven. Voor meer info en bestellen klik hier.
Volgende week komt er een nieuw Ferrari boek binnen genaamd Ferrari Phenomenon. Uiteraard zijn er al tientallen, zoniet honderden, duizenden mischien zelfs wel oneindig veel boeken over Ferrari maar dit nieuwe boek klinky veelbelovend anders voor een best wel leuke prijs.

Zonder er te veel woorden aan te besteden hier kun je beter het onderstaande filmpje kijken waarbij talkshow host Jay Leno een gesprek heeft met de auteur over dit boek. Na het zien van het filmpje kun je hier het boek bestellen. Volgende week wordt die dan aan je opgestuurd!
Over Jay Leno gesproken. In de zomer van 2000 was ik toevallig in Amerika, in Hollywood waarbij ik op SunSet Boulevard een ticket kreeg om bij de opnamen aanwezig te zijn van een Amerikaanse show “The Late Show”. Gratis en wel lollig dacht ik, dus de bus gepakt naar Burbank om naar de NBC studios te gaan. Daar aangekomen stond er een lange rij mensen op straat naast de studio te wachten. Toen ik aan de laatste mensen in de rij vroeg of het de rij voor “The Late Show” was bleek het de rij te zijn voor Jay Leno’s show. Toevallig waren zij met z’n tweetjes en hadden drie tickets en mocht ik van hun dat ticket hebben. Jay Leno is dan toch wel een stuk leuker als The Late Show zullen we maar zeggen.
Omdat ik als laatste naar binnen mocht kwam ik achteraan op de bovenste rij te zitten. Goed overzicht, lampen en cameraman naast me. Halverwege de show wordt er op mijn schouder geklopt of ik mee wil lopen. Zonder verder uitleg moest ik volgen. De trap af naar beneden, iedereen in het publiek die je dan aankijkt omdat ze denken dat er wat gaat gebeuren. Richting Jay Leno, kruipend onder het podium onder Jay Leno……wordt ik gewezen op een lege stoel op de voorste rij. Daar plaats genomen met mijn bezweete balzak op dijbeen omdat je geen idee hebt wat er gaat gebeuren en denkt dat je ineens met je porrem op tv gaat komen. Mensen op de voorste rij vragen wie ik ben en wat er gaat gebeuren maar kon ik geen antwoord op geven.
De muziek begint te spelen, het programma gaat zogezegd uit de lucht voor de commercials , de balzak plakt wat minder nu en ik zit goed op de eerste rij. Na een paar minuten wordt ik dan weer opgehaald en moest dezelfde vrouw via dezelfde route opnieuw volgen naar mijn eigen plek op de bovenste rij.
Wat daar dus allemaal de bedoeling van was en waar ik die plakzak aan te danken had was dat iemand op de eerste rij naar het toilet was gegaan. Bij het verlaten van de show voor de commercials wordt een overzicht gefilmd van het publiek en dan kunnen ze geen lege stoel gebruiken en wordt dus iemand van de laatste rij naar voren gehaald.
Geen carriere dus gemaakt in Hollywood behalve stoelvulling maar wel een gesigneerd Jay Leno boek er aan overgehouden!
Maandag 24 mei, tweede pinksterdag is de winkel gesloten. Laat je niet weerhouden om online te bestellen!
The Ferrari Phenomenon The Ferrari Phenomenon Reviewed by GPworld on mei 22, 2010 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.