nog geen Formule 1 DVD

En weer reed DHL zojuist langs zonder te stoppen en dus zonder Formule 1 dvd's. ik kan hier uit frustratie wel een heel verhaal gaan ophangen hoe erg je als klant wordt behandeld door Duke uit Engeland maar dat zal er niet voor zorgen dat de F1 DVD binnenkomt. Ik hoop dat de dvd er voor het weekend is maar ik weet het niet.

Van Duke ben ik niet verder gekomen dan dat ze half november al mijn creditcard hebben afgeboekt toen ze voorzichtig naar mijn aantal vroegen. Binnen 5 minuten na doorgeven aantal was het al afgeboekt. Vreemde gang van zaken voor een artikel dat pas 2 weken daarna uit zou moeten komen.

Erger vind ik nog dat ze eerst roepen dat het vorige week dinsdag is verstuurd. Daarna werd dit veranderd in donderdag en na aandringen kreeg ik eindelijk op dinsdag een tracking nummber, die helemaal niet bekend is bij DHL.


Voor nood heb ik snel 10 ergens anders voor duurder ingekocht, met geluk zijn die er voor het weekend. Dan kunnen een aantal mensen in ieder geval stoppen met dagelijks sms-en, bellen en mailen of ik hem al heb. Voor de overige mensen die wel geduld hebben, de dvd komt vanzelf.

Zometeen maar ergens frustratie op uiten.
nog geen Formule 1 DVD nog geen Formule 1 DVD Reviewed by GPworld on december 15, 2010 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.