Spark, Figutec


Van Van Spark Models verwachten we deze week (vandaag of morgen) weer een nieuwe zending binnen te krijgen. Bij deze zending zitten dan de volgende modellen:
In de schaal 1/18 de winnaar van Le Mans 1968, de Ford GT40 met startnummer 9 en ook in de schaal 1/18 komt de winnaar van Le Mans 1986 binnen: de Porsche 962 C. Klik hier voor info/ bestellen.
In de schaal 1/43 komt de 1974 BRM P160E binnen van Francois Migault. Klik hier om te bestellen. 
Tevens komt de Eagle T1F van de Grand Prix van Canada 1969 van Al Pease binnen. Klik hier om te bestellen.
Van Hector Rebaque komt de Lotus 78 binnen in de uitvoering van de Grand Prix van Duitsland. Klik hier om te bestellen.
Van Figutec is in de schaal 1/18 het figuur van Graf Berghe von Trips binnen gekomen. Deze is hier te bestellen.
Geld verdienen terwijl je ligt te snurken.

Het blijft een lollig fenomeen; het internet. Meer en meer wordt er besteld via internet en sturen we op. Tegelijkertijd komen er steeds minder mensen in de winkel zelf om te kopen. Het meeste wat we opsturen is toch binnen Nederland of naar Belgie. Onlangs hadden we een een bestelling uit Italie, toch uniek want zonder internet heb je deze Italiaan dus niet als klant.

Standaard heb ik naast mijn bed een laptop liggen waar ik ’s nachts nog wel eens tussen de dromen in het laatste nieuws lees en check of er bestellingen zijn binnen gekomen. Zoals afgelopen nacht, dan check ik om 3 uur ‘s nachts nog even mijn vaste pagina’s en voor het afsluiten van de laptop nog een keer een check voor binnengekomen bestellingen. Nu blijkt dat iemand rond 03.30 uur ’s nachts een bestelling heeft geplaatst voor een boek van Jacky Ickx. In dit geval lag ik dus wakker maar normaal gesproken had ik dus verkocht op het moment dat ik had moeten slapen. En als je erover nadenkt is het eigenlijk best grappig dat er ergens iemand blijkbaar ook om 03.30 uur wakker lag en dacht om dan maar een boek van Ickx te gaan bestellen. Toch stiekem een 24-uurs economie !



Spark, Figutec Spark, Figutec Reviewed by GPworld on juli 16, 2012 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.