Opnieuw leverbaar


Morgen komen er weer een paar 1/43 Merksteijn Porsches Rs Spyder. binnen. Dus de eerste uitvoering die via Merksteijn zelf liep. Klik hier om deze nog te bestellen.

Dit jaar neem ik geen Anjés Verheij finish-jaarboeken op voorraad. Ten eerste is het niet echt altijd een verkoopsucces en ten tweede is het echt zo een artikel wat mensen straks niet bij mij kopen maar voor heel goedkoop bij de Slegte ofzo. Ik had ze dit jaar wel besteld, beloofd was dat ik ze heel snel zou krijgen, nog voordat het boek in de reguliere winkel zou komen te liggen maar toen ik ze zelf al hier en daar signaleerde behalve bij GPworld heb ik de order gecancelled.
Van de week had ik contact met Amalgam. Zij brengen in de schaal 1/12 diverse nosecones uit van McLaren en Ferrari. Dit doen ze ieder jaar ondanks de minimale verschillen. Op de vraag of het niet interessant zou zijn om bovenstaande 1993 McLaren MP4-8 neus uit te brengen of bijvoorbeeld de Jordan 191, klonken ze wel vrij enthousiast over. Dus wie weet !







Opnieuw leverbaar Opnieuw leverbaar Reviewed by GPworld on november 20, 2008 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.