Ixo Models nieuwe zending

Allereerst niet vergeten, Komende zondag van 13.00 - 17.00 uur geopend. Op de één of andere manier krijg ik nu steeds vragen of ik zaterdag gewoon open ben. Voor zover ik weet is komende zaterdag gewoon een normale zaterdag op de Ramadan na dan. Maar ja daar ga ik mijn winkel niet voor sluiten.

Vandaag komt er een Ixo Models zending binnen met in ieder geval het nieuwe La Storia deel,
1979 Jody Scheckter. Behalve dat model ook eindelijk 1 jaar na de aankondiging de 2006 Subaru Impreza van Valentino Rossi. Klik hier om te bestellen.

Wat ook interessant is van Ixo Models in de schaal 1/43 is de 1926 winnaar van Le Mans. De Lorraine-Dietrich B3-6. Klik hier om te bestellen.
Daarnaast komen van BrandAnd, onderdeel van ProDrive een tweetal sleutelhangers binnen. In de schaal 1/87 de Aston Martin DBR 9. Zowel in de groene uitvoering als de Gulf uitvoering. Klik hier om te bestellen.
Verder komt vandaag van Minichamps binnen:
1/12 2002 Valentino Rossi Honda RC211V Testbike. Klik hier om te bestellen.
1/43 2008 David Coulthard Red Bull. Klik hier om te bestellen.
1/43 2008 Nico Rosberg Williams. Klik hier om te bestellen.
1/43 1992 Mauricio Gugelmin Jordan. Klik hier om te bestellen.
Van Spark models komt het 2e deel binnen van de 24 uren van Le Mans 1/43 winnaar reeks. Dit keer met een nederlandse tint, 1971 Porsche 917K van Gijs van Lennep. Klik hier om te bestellen.


Clown Bassie.
Binnenkort is er in Zundert een voorstelling van Clown Bassie. Al jaren lang krijg ik circus mensen en kermis mensen in de winkel die geen geld willen spenderen aan reclame maar wel gratis reclame willen en komen vragen of ik een poster op mijn etalage ruit wil plakken.
Let wel, voor lichtbak, vlaggen, stoepbord betaalde ik in Breda euro 1200,- voor precario rechten. Maar wat moet ik met de reclame van een ander op mijn ruit?
Dus komt een langharig stuk tuig binnen met Bassie posters, of dat die opgehangen kan worden. Dan kan, voor een paar gratis tickets (niet voor mij, kleine neefje), dat is niet mogelijk. Het moet gratis reclame zijn. Nou dan weet ik het goedgemaakt. Ik hang je poster op, dan krijg jij van mij een GPworld poster die je bij de voorstelling ophangt. Dat was ook niet mogelijk. Tja, dan houdt het op toch. Waarom zou ik dan gratis reclame voor een ander moeten maken als je het niet terug krijgt.

Dus in het vervolg niet bij mij aankomen voor aanplakbiljetten voor bloemencorso's, garageuitverkopen, circus voorstellingen, darttoernooien, paranomale beurzen, kama-sutra beurzen, etc.!
Ixo Models nieuwe zending Ixo Models nieuwe zending Reviewed by GPworld on december 19, 2008 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.