Valentino Rossi rally Wales



let op! Vandaag is de winkel om 17.00 uur gesloten dus na 17.00 uur bestellen via internet.

Vandaag wat later als normaal een berichtje maar deze ochtend heel veel moeten inpakken en versturen, net voor de kerst natuurlijk. Dus bij GPworld nog geen last van die-door-media-aangepraatte-kredietcrisis. Als de media het niet zo op had geblazen had ik nog niet eens geweten dat er een crisis is. Ik snap ook niet dat de crisis de schuld krijgt van de auto-branche ellende. Dat speelte toch al jaren in de autobranche? Ik heb in juni een nieuwe auto gekocht omdat het toen zo uitkwam, maar het had net zo goed nu kunnen zijn, crisis of geen crisis. Als ik een nieuwe auto wil, koop ik een nieuwe auto. Kunnen ze schreeuwen wat ze willen in de media.
Enfijn, vorige week reed Valentino Rossi in Wales met een Ford Focus in de rally mee. Meteen heeft Ixo dit model al aangekondigd in de schaal 1/43 uit te brengen. Klik hier om alvast te bestellen maar zal pak'em beet nog een jaartje duren voordat model echt uitkomt.
Tevens is nu de 1999 WRC DVD leverbaar. Klik hier om te bestellen.
Valentino Rossi rally Wales Valentino Rossi rally Wales Reviewed by GPworld on december 15, 2008 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.