Wat een gemak!

Ik heb al jaren een Vodafone abonnement voor mijn mobiele telefoon. De laatste weken doet de telefoon een beetje moeilijk. Geen bereik meer en voordat ik zelf wil bellen moet ik eerst het toestel weer uit en aan zetten. Maar ja, wat wil je, die telefoon is al 5 jaar oud. Dus gisteravond naar de Vodafone winkel. Zonder problemen of gedoe sta ik na 10 minuten weer buiten met gewoon GRATIS een nieuwe telefoon met alle toeters en bellen er weer op. Wat een gemak zeg. Had ik dat eerder geweten had ik al veel eerder een nieuwe gehaald!
Vandaag komt er weer genoeg binnen:

De belangrijkste is natuurlijk de Le Mans versie van de Merksteijn Porsche. Geproduceerd door Spark in de schaal 1/43. Klik hier om te bestellen. Daarnaast na lange stilte eindelijk weer een nieuw helmpje van Valentino Rossi. Het gaat hier om de 2007 Philip Island helm. Klik hier om te bestellen.
Verder komt er in de schaal 1/43 de Renault R28 van 2008 binnen. Voor diegene die de Minichamps versie hebben gemist (die al een tijdje is uitverkocht) is dit model nu beschikbaar. Geproduceerd door Norev. Klik hier om te bestellen.
Betreffende de klassieke McLaren's die achter elkaar uitkomen van Minichamps komt vandaag de 1978 M26 van Patrick Tambay binnen en volgende week de 1978 M26 van Bruno Giacomelli.

Ook komt volgende week een nieuw Valentino Rossi figuur binnen. Het is de Mugello / Hawai 2001 rijdend figuur. Klik hier om te bestellen.
Minichamps heeft de prijzen van de figuren omhoog gebracht. Voor diegene die dit figuur al afgerekent hebben blijft de oude prijs staan.
Wat een gemak! Wat een gemak! Reviewed by GPworld on februari 13, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.