Minichamps deze week en volgende week

Vandaag komt binnen van Minichamps: Het Valentino Rossi Assen 2007 figuur. Hierna lijkt het weer even wat stiller te worden omtrent Rossi. Klik hier om het figuur te bestellen.

Over Rossi gesproken. Op
mijn website had ik van Rossi al een algemene categorie. Daar is later de categorie Rossi helmen bijgekomen, daarna de categorie Rossi figuren maar nu heb ik ook de complete set categorie. Dus voor motor&figuur in één koop.

Verder komt vandaag binnen de 2007 Ducati van Troy Bayliss. Klik hier om te bestellen.

Volgende week zou de Yamaha YZR M1 van Colin Edwards in de Philip Island uitvoering uitkomen, deze ga ik niet op voorraad nemen. Kan hem indien gewenst wel leveren. Ik ga er vanuit dat de voorkeur voor diezelfde motor voor de meeste (of iedereen) toch bij Valentino Rossi ligt. Apart om te zien dat dezelfde motor de inkoopprijs van de Edwards versie euro 6,15 goedkoper is. Aangezien er bij Rossi 10.999 stuks van gemaakt waren.......zou dat de prijs van de Rossi rechten op die motor zijn? Leuke bijverdienste!
Ook komt volgende week van Minichamps de 1/43 1995 Juan Manuel Fangio Mercedes 300 SLR. Klik hier om te bestellen.

Tot zover de nieuwtjes. Ga ik weer verder met zoeken naar een spuitbus die ik paar weken terug had gekocht om mijn Tameo Kit (Ferrari) rood te kunnen spuiten. Groot pand waar ik nu zit, waar heb ik in vredesnaam die spuitbus gelaten?
Minichamps deze week en volgende week Minichamps deze week en volgende week Reviewed by GPworld on maart 20, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.