Waar ben ik aan begonnen?

Zo kom je in de schaal 1/43 een figuur tegen van Jenson Button 2009 waarbij hij staat te juichen. In denk, geinig om bij het schaalmodel te zetten. Beetje verven en kliederen en klaar.

Dat valt even tegen, hierboven het voorbeeld. Het geheel is dus ongeveer 4 centimeter hoog. let op de ogen en wenkbrouwen. Maar onderstaand de foto wat je binnen krijgt. Dus in dat helmpje moeten nog gaatjes geboord worden, evenals in het viziertje, om te kunnen bevestiging. Het viziertje zelf moet je uit een stukje plastic uitsnijden. Aangezien het helmpje nog kleiner is als het topje van mijn pink (of het topje van een ander lichaamsdeel) ben ik bang dat dit voor de nodige frustratie en gevloek in omgeving Rijsbergen gaat zorgen en wellicht dat er een Jenson Button figuur op de muur uit elkaar zal spatten. Maar mocht je in de winkel ooit een wit gedrocht met ergens op de de achterkant van de helm een vizier opgeplakt zien, dan is dat mijn knutselwerk!


Op vrijdag 10 juli en zaterdag 11 juli is de Exotic Green Rally hier weer in de omgeving. Anders als vorig jaar wordt er op zondag niet meer gereden. GPworld gaat weer als ticketverkoop punt fungeren. Vorig jaar best veel verkocht. Leuk om te weten dat Merksteijn ook komt met de Ford Focus.

De 1/18 porsche van Team Merksteijn is even uitverkocht. Nog niet duidelijk wanneer nieuwe binnen komen, kan deze week zijn, kan over 2 weken zijn. Weer een Verstappen - bestseller model ! Voor diegene die hem nog willen hebben, kunnen gewoon bestellen, model wordt dan gewoon weer uitgelevert zodra die binnen is.

Veel klanten hoor ik over het STIG-Schumacher verhaal. Zelf geloof ik er geen snars van. Ik denk dat Top Gear voor deze show Schumacher hebben weten te strikken en zodoende deze stunt uithalen. Wat zou de meerwaarde anders de laatste 2 jaar geweest zijn voor Schumacher om steeds naar Engeland af te reizen en anoniem rondjes in auto's te gaan rijden. Als hij er om zou vragen kan hij in Italie ook in een F1 auto rondrijden. Als hij wilt legt hij in zijn achtertuin een circuit aan om daar rondjes te scheuren in F1 auto's. Lijkt me niet dat je als 7-voudig kampioen dan op een engels baantje anoniem rondjes gaat rijden, tenzij Top Gear natuurlijk mega veel zou betalen.......maar dan nog, kan je net zo goed voor een prikkie een onbekende coureur nemen.

Waar ben ik aan begonnen? Waar ben ik aan begonnen? Reviewed by GPworld on juni 23, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.