Amalgam's BrawnGP Nosecone



Bovenstaande nosecone van BrawnGP in de schaal 1/12 van Amalgam is een paar weken uitgesteld. De reden is dat de verpakking doro BrawnGP is afgekeurd. Over een paar weekjes komt de snuit binnen met nieuwe verpakking, klik hier om te bestellen.
Deze week komt van True Scale Miniatures in de schaal 1/43 de 1967 Eagle Gurney-Weslake binnen. Gelimiteerd op 750 stuks en gesigneerd door Dan Gurney. Klik
hier om te bestellen.

De laatste tijd heb ik veel telefoontjes en emails met de vraag of ik wel open ben met de winkel, of ik niet op vakantie ben. Voorlopig heb ik geen vakantie op de planning staan. Wel wil ik graag naar de Indy500, maar dan pas in 2011 om nog even te kunnen sparen. Meteen een paar weken in USA er aan plakken. De dagen dat ik gesloten ben kondig ik allemaal aan en voor de rest is de winkel gewoon open!
Amalgam's BrawnGP Nosecone Amalgam's BrawnGP Nosecone Reviewed by GPworld on augustus 18, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.