Voor de dames (of sommige heren)

Toen ik dit jaar op Le Mans was bij de MotoGP in mei heb ik bij één van de Valentino Rossi stands een visitekaartje gekregen. Daar heb ik in mei meteen opgevraagd of ze ook winkels leveren en een prijslijst. Gisteren, bijna 4 maanden later had ik al bericht uit Italie. Een mooie online folder en een prijslijst.

De belangrijkste, meest interessante artikelen, waaronder de 2009 Rossi Monster cap die ik tot op heden nog nergens heb kunnen bemachtigen is uitverkocht bij mijn Italiaanse vrienden. Zo werkt dat daar dus; Je verkoopt eerst je hele meuk op de veschillende circuits en als dan het europese raceseizoen bijna over is ga je met de restanten wat overgebleven is (en minder populair dus) leveren aan de winkels.

Ook wordt er gevraagd om bij bestellingen vooruit te betalen. Dat geeft me niet zo een lekker gevoel om geld over te maken naar een groep mensen die al 4 maanden nodig hebben om een email te beantwoorden.

Wat dan wel een leuk artikel in de folder was is deze dames-slip. Mochten er dames zijn die helemaal Rossi fan zijn......Of mocht je je rossi-fan-vriend willen verrassen of ben je gewoon een vent en Rossi fan in hart en nieren?
Komende vrijdag komt van Norev in de schaal 1/18 de 2008 Porsche RS Spyder binnen van Team Horag. Helaas voor dit team vorig jaar niet deelgenomen aan Le Mans maar wel aan de Le Mans serie met onze grote held en moslim: Jan Lammers. Klik hier om te bestellen.
Voor de dames (of sommige heren) Voor de dames (of sommige heren) Reviewed by GPworld on augustus 19, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.