De grote match

Gisteren was ik even, pak'm beet 5 minuten, in Temse bij de Michel Vaillant tentoonstelling. In die 5 minuten geen Vaillant auto's gezien maar dan ook niet uitgebreid gezocht. De tentoonstelling zelf vond ik persoonlijk een enorme tegenvaller, ik had er veel meer van verwacht. Het signeren van albums duurde mij allemaal veel te lang terwijl het niet eens druk was. Ze maakten van iedere handtekening en bijhorende tekening een waar kunstwerk, alleen had ik daar het geduld niet voor. Het enige nieuwtje wat ik kan melden is dat het volgende Michel Vaillant dossier in oktober zal komen en gaat over Louis Chevrolet.

Ik was er in de ochtend vrij vroeg maar kocht toen al de laatste exemplaren van het speciale album van de grote match.
Eind deze week komen er van Spark drie interessante modellen binnen. De eerst is de C281 Sauber Mercedes, Michael Schumacher testcar. Klik hier om te bestellen. Het tweede model is de 1963 BRM P57 van Graham Hill, GP Monaco, klik hier om te bestellen. Het laatste model is de 1974 Tyrrell 007 van Jody Scheckter. Dit is het eerste model van Spark waar de detaillering nog verder gaat; gezicht achter vizier, drinkkabel van helm naar auto, gebruikte banden, etc. Klik hier om te bestellen.

Ondertussen is afgelopen zaterdag nog het nieuwe Spyker boek, een dollemansrit hier bezorgd. Klik hier om te bestellen.
De grote match De grote match Reviewed by GPworld on augustus 31, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.