Nieuw Nederlands boek

Interessant, één deze dagen komt er een nieuw Nederlandstalig boek binnen. 60 jaar Formule 1 in woord en beeld. Laten we hopen dat het boek beter is als onderstaande aankondiging van de uitgeverij. Of is het nou juist de bedoeling dat we het boek gaan kopen om te lezen hoe Schumacher in 2008 een geweldig kampioenschap won?

In dit boek komt ieder belangwekkend moment van elk van de 60 jaren van Formule 1 aan bod, zowel in woord als in beeld. Het biedt de lezer een intrigerende kijk op de dramatiek, de spanning en de glamour van de Formule 1-wereld. Daarnaast bevat het boek een aantal interviews met 's werelds meest toonaangevende coureurs, waaronder uiteraard onze eigen Jos Verstappen. De alleenheerschappij in de vijftiger jaren van Juan Manuel Fangio tot aan Michael Schumachers geweldige kampioenschappen in 2006 en 2008 maken dit naslagwerk tot verplicht leesvoer voor iedere Formule 1-liefhebber.

Laten we er maar van uit gaan dat de inhoud wel goed is en dat ze bij de 2008 sectie geen foto's van Schumacher hebben geplaatst. Klik hier om het boek te bestellen.

Wellicht dat het één en ander gaat veranderen op mijn website en blog m.b.t. de foto's. Eigenlijk worden alle foto's door mij bewerkt in photoshop; kleuren opwaarderen, achtergronden uitknippen, etc. Komt een hoop bijkijken. Daarnaast worden sommige foto's door mij zelf genomen en bewerkt van de artikelen. Van een aantal foto's zoek ik ook alles af om een foto ergens vandaan te halen, die ik uiteindelijk kan bewerken. Echter, de laatste weken kom ik nederlandse webshops tegen die compleet in elkaar gezet zijn met behulp van mijn foto's.

Niet zomaar de gangbare Formule 1 webshops, nee juist de prijzenduikers/ zolderkamer webshops die lekker anoniem een webshop runnen. De soort shops waarbij de eigenaar overdag werkt en 's avonds aan zijn shop werkt waarbij hij zo goedkoop mogelijk artikelen probeert te slijten.

In eerste instantie ga ik dan maar proberen om dit soort figuren in te lichten of dat ze hun eigen foto's kunnen versieren in plaats dat ik die moeite allemaal voor ze doe. Werkt dat niet dan komen er ook op mijn site logo's door de foto's te staan. Zonde van de foto's en mijn website maar beter als mijn website als bron te laten gebruiken door verschillende handelaren die de markt stuk proberen te maken.
Nieuw Nederlands boek Nieuw Nederlands boek Reviewed by GPworld on september 22, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.