Good old Mario Andretti

Eind deze week komt er eindelijk weer een nieuw Minichamps artikel uit van Valentino Rossi. Het gaat om de 1/12 figuur van Philip Island 2007 waarbij Rossi rondfietste in de Abarth kleuren. Klik hier om te bestellen.

Afgelopen week heeft die al goed verkocht: Dossier Michel Vaillant over Louis Chevrolet. Ik had een doos van 30 stuks besteld. Afgelopen week een keertje gebeld wanneer ik ze zou ontvangen. Stom van me dat ik dat natuurlijk vraag. Die Belgen vatten dat meteen op als nieuwe bestelling. Dus ik had er totaal 60, maar ach, de helft is al weg. Volgende keer toch opletten met wat ik vraag! Wel mooie verkooptruc van die Belgen.
Ook komt in de schaal 1/18 eind van de week de Lotus 79 uit 1978 binnen van wereldkampioen Mario Andretti. Aardige kerel good old Mario. Groot kampioen, maar eigenlijk maar een klein kereltje. Ik heb hem vele keren in Amerika bij de CART series gezien waar hij altijd bij Newman Haas aanwezig was ter ondersteuning van zoon Michael. In 1997 zag ik Mario aan de lunch zitten in de motorhome van Newman Haas. Toen hij mij buiten het lintje zag staan met mijn superkwaliteits kruidvat wegwerpcamera brak hij bijna zijn nek na het opstaan toen hij over een campingskwaliteit tafelpoot struikelde. Niet te beroerd in ieder geval om op de foto te gaan. Het leuke was dat Michael Andretti op de scooter net aankwam bij de motorhome voor zijn lunch en van zijn pa de foto moest maken. Klik hier om het schaalmodel 1/18 te bestellen.
Good old Mario Andretti Good old Mario Andretti Reviewed by GPworld on november 02, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.