Yamaha team 2008


Begin 2010 zal de 2008 Yamaha van Jorge Lorenzo#99 in de schaal 1/12 van Minichamps uitkomen. Ook moet de Valentino Rossi versie nog uitkomen. Eerst was door Minichamps aangegeven dat deze in december uit zou komen maar is nu niet meer op de lijst terug te vinden. Hopelijk wordt dat model er nog tussengepropt zodat die misschien nog voor de kerst in de winkel is. Ik heb vandaag Minichamps gemaild om info. Normaal antwoorden ze bij Minichamps alleen als ze zin hebben, en pas na een week. Toen ik vorige week een aanvraag deed voor een grote partij modellen te laten produceren kreeg ik wel constant binnen 3 minuten antwoord. Dus zojuist ook meteen de Rossi vraag er tussen gegooid. Kijken of ik dan wel antwoord krijg.

In 2008 reed Lorenzo met Michelin en Rossi met Bridgestone, dat is op de modellen nu uiteraard te zien.

Klik hier om Lorenzo#99 te bestellen en klik hier om Rossi#46 te bestellen.

Formule 1 2009 DVD. Hier zitten een hoop mensen op te wachten. Hij is al verstuurd vanuit Engeland. Hier verwacht op 2 of 3 december. Kan nog net in de schoen! Klik hier nog om te bestellen.
Gisteren nog wat met vitrine kasten geschoven in de winkel. Bijna klaar. Ik heb achter nog een kast staan die naar voren moet. Dus ik zit te wachten tot een sterke klant binnen stapt. Met de nieuwe set-up in de winkel staan alle rossi spullen bij elkaar en mooi de motorfietsen van minichamps opeenvolgend naast elkaar.





Yamaha team 2008 Yamaha team 2008 Reviewed by GPworld on november 30, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.