A1GP Germany

Zelf wist ik niet beter als dat AutoArt in de schaal 1/18 de A1GP 2006 modellen had aangekondigd van China en de promotieauto. Eind deze week komt de promotieauto binnen, echter tot mijn verrassing komt dan ook als het goed is 2006-2007 Duitsland bolide binnen.

Gisteren kwam het bericht binnen dat de Nederlandse importeur van Minichamps van 17 december tot 5 januari gesloten is. Handig, in de drukste periode van het jaar. Hebben we meteen antwoord wat er dit jaar nog van Minichamps gaat uitkomen. Niets dus, eind deze week komt de laatste zending binnen. Als ik ergens anders nog wat spullen kan bestellen, zal ik het niet laten.

Geef ik van de week nog euro 867,- uit om verplicht een nieuw pinapparaat aan te schaffen vanwege de invoering van de o-zo-veilige EMV chip, staat vanochtend al dit bericht in de krant.
A1GP Germany A1GP Germany Reviewed by GPworld on december 16, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.