Senna film

Een jaar of 6 geleden heb ik bij Universal Pictures Benelux de dvd’s ingekocht van de Michel Vaillant film. Door beetje zoekwerk in de administratie zijn de contactgegevens van destijds boven water gekomen. De ondeugende schoenen aangetrokken en gebeld of ze meer info hadden van Senna movie. Mijn contactpersoon uit 2004 is dus al jaren verdwenen maar goed, ik heb nu nieuwe vriendjes gemaakt.

Helaas niet meer info weten te bemachtigen. Ze wisten helemaal niets, nada, noppes van een Senna film af, ondanks dat de trailer op de japanse website begint met “Universal Studios Presents”. Blijkbaar is die firma wereldwijd zo groot dat ze niets van elkaar afweten. In ieder geval afgesproken over een paar maanden contact op te nemen of er meer bekend is.

Gisteren is dan eindelijk F1 2010, pc versie gearriveerd. Officieel mocht deze pas de 23ste in de verkoop gaan. Vanwege bemachtige kadobonnen gereserveerd bij Bart Smit. Het spel was de 22e al binnen maar mocht pas verkocht worden als van het hoofdkantoor sein kwam dat het spel ergens anders al verkocht werd. Blijkbaar hangen er enorme boetes aan vast als je het spel voor de releasedatum verkoopt. Gistermiddag hadden ze bij Bart Smit gesignaleerd dat het spel inderdaad elders al in de schappen lag want er kwam een neerbuigend telefoontje dat ik “mijn spelletje” mocht komen halen. Spelletje?? Alsof een vent van 34 niet enthousiast kan worden van een mega realistische Formule 1 2010 simulatie.

Eerste indruk, heel erg mooi en gaaf. Ik heb alleen het stuur en pedalen nog niet helemaal top. Dat drukt wel even de pret. Ook heb ik de Force Feedback nog niet aan de praat gekregen.
Senna film Senna film Reviewed by GPworld on september 23, 2010 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.