Koen Vergeer - Le Mans boek

Op de website van Minichamps is nu eindelijk een foto verschenen van de 1/43 Porsche RS Spyder van Team Merksteijn. Het heeft even geduurd maar het lijkt erop dat dit model binnen 2 weken hier in de winkel klaarligt om te worden geruild tegen harde valuta. Klik hier om alvast te bestellen.
Gisteren is het Koen Vergeer boek van Le Mans "De geillustreerde versie" binnengekomen. Wat een geweldig boek! Ik heb het boek gisteravond mee genomen en tot een belachelijk laat tijdstip in bed door zitten bladeren. Ten eerste heeft het boek niet veel overeenkomsten als met het eerste boek van koen Vergeer wat ook Le Mans heet. Het is geschreven is dezelfde herkenbare leuke stijl en kenmerkt zich door de vele foto's. Een aanrader voor de Le Mans of race liefhebbers. Mooie vaderdagstip. Zelfs je oma zal het kunnen waarderen voor haar 100ste verjaardag! Dus maak dat mens gelukkig!

Aangezien dit een Nederlandstalig boek is zal deze ook in normale boekenwinkels te koop zijn. Dus in dit geval gewoon bij GPworld kopen, prijs is hetzelfde overal. Ik moet vaak genoeg aanhoren van "klanten" dat ze bepaalde Nederlandse boeken ook in hun bezit hebben......alleen niet bij mij gekocht maar bij een boekenhandel. Misgelopen omzet! Dus wees braaf en
bestel hem bij GPworld !

Vandaag komt binnen:

In de schaal 1/43 vind ik dit persoonlijk één van de lelijkste Ferrari's aller tijden. Een hoekig ding wat met het Ferrari embleem. Ik zou best trots zijn als ik door een F40 zou worden aangereden maar bij een 412 ren ik liever weg. Maar toch: Het is een Ferrari en hoort in de collectie thuis. Vandaag dus verwelkomen we de Ferrari 412 in ons assortiment, geproduceerd door Elite. Klik hier om te bestellen.

Dan komt verder vandaag in de categorie Le Mans, in de schaal 1/18 en geproduceerd door Norev de
2008 Peugeot 908 en de 2008 Audi R10.
In de Categorie World Champions 1/43 komt van Minichamps vandaag de 1971 Tyrrell Ford 003 binnen van Sir Jackie Stewart. Klik hier om te bestellen.


Koen Vergeer - Le Mans boek Koen Vergeer - Le Mans boek Reviewed by GPworld on juni 05, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.