Rossi, Minichamps, Massa Hattrick

Gisteren was een goede dag voor Yamaha. Zowel Valentino Rossi kampioen als ook Ben Spies. Kampioenschap nummer 9 voor Valentino. Ik zie kansen voor Minichamps om weer een leuk helmpje aan te kondigen. Met nadruk op aankondigen en dan twee jaar later pas uitbrengen.
Afgelopen weekend kwam bovenstaande MotoGP kalender voor 2010 nog binnen. Wat een gave foto op de voorkant. Heel kenmerkend voor seizoen 2009. Lorenzo in de achtervolging. Voor de rest bevat de kalender nog eens 12 schitterende foto's. Klik hier om te bestellen

Laat ik beginnen met dat ik het fantastisch vind dat er iemand het bij Minichamps voor elkaar heeft gekregen om in de schaal 1/12 een special edition Valentino Rossi artikel exclusief uit te brengen. Een engelse knaap wie een website heeft onder de naam
http://www.bellomodels.com/ krijgt over een tijdje exclusief voor hem in een oplage van 646 stuks de Valentino Rossi 2003 Honda RC211V met figuur met vlag. Goed gedaan, ik wou dat ik zoiets had.

Alleen stel ik vraagtekens bij het beleid van Minichamps. Elke dag opnieuw beantwoord ik telefoontjes en emails met vragen van klanten wanneer Minichamps dit of dat eindelijk eens gaat uitbrengen. Bij sommige artikelen duurt het jaren voor we eindelijk wat van kunnen zien. Als winkelier en verzamelaar heb je constant te maken met het uitstellen van de aangekondigde Minichamps artikelen en heel vaak is het antwoord dan ook: Het komt binnen nu en pak’em beet 2 jaar.Waarom dan een exclusief partijtje uitbrengen in plaats van gewoon de aangekondigde handel op tijd uit te brengen?

Maar aangezien het dus zo werkt bij Minichamps kan GPworld ook wel een balletje opgooien bij Minichamps. Daarom bij deze de oproep om alle ideetjes voor een exclusief Rossi figuur naar
info@gpworld.nl te mailen. Het leukste idee, het meest haalbare of het idee waar de meeste vraag naar is wil ik dan ook wel mee aankloppen bij meneer Lang van Minichamps als GPworld Rossi special. Wie weet. Nooit raakgeschoten is altijd misgeschoten!
Binnenkort komt Elite Models met een nieuw 1/18 Ferrari model. Het gaat om de Ferrari 2008 van Felipe Massa. Niet zomaar een Ferrari uit dat jaar, nee man! Het is de Valencia Hattrick uitvoering. Tevens was die Valencia 2008 race die Massa won, zijn 100ste Grand Prix waar Felipe aan deelnam. Het model is gelimiteerd op 5000 stuks. Het bijzondere aan dit model is dat het in de schaal 1/18 de enige uitvoering is en zal worden met de haaienfin ! Klik hier om te bestellen.

Rossi, Minichamps, Massa Hattrick Rossi, Minichamps, Massa Hattrick Reviewed by GPworld on oktober 26, 2009 Rating: 5
Mogelijk gemaakt door Blogger.